Bewertungen von Restaurant Pizzeria Orient Den Bosch

Neue Beurteilungen

5.0
Jolanda Heuverling
14 Juni 2026

Ik vond het vandaag wat minder. Het leek of de bestelling snel gemaakt was Pizza was slecht belegd. Er zat nog geen halve paprika op en ook super weinig champignons.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Mike
8 Juni 2026

Niet naar mijn bezorgtijd gekeken. Waardoor ze 30 min te vroeg waren. Daarna op de juiste tijd de pizza gebracht maar kreeg ik een harde/droge pizza, dit was dus de pizza die een half uur te vroeg al geleverd was. Helaas hebben ze deze gewoon voor de 2e keer in de oven gegooid en geen nieuwe gemaakt.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Gerrit Kruis
5 Juni 2026

Goede pizza veel smakelijke ingrediënten. Op tijd bezorgd door een vriendelijke jongen

J Gilhuys
1 Juni 2026

De eerste keer toen ik de nieuwe site gebruikte duurde het meer dan een uur voor mijn bestelling aankwam. Maar ik ga er vanuit fat dit keam omdat het toen "spitsuur" was. Laatst weer besteld op een minder druk tijdstip en dit beviel heel goed. Heerlijke pizza perfecte kwaliteit afgeleverd en netjes binnen de tijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Bart
18 Mai 2026

Super pizza zoals altijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Moundir
15 Mai 2026

Top.

Ellen Floor
4 Mai 2026
Joop
3 Mai 2026

Het was lekker de garnalen en de schotel kebab.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

De Bie
30 April 2026

Lekkere pizza’s gegeten en op tijd bezorgd

Piet
28 April 2026

Top

Yvonne
27 April 2026
Kotplot
22 April 2026
Yvonne
18 April 2026
John
11 April 2026

Altijd tevreden, super restaurant:-) Echt een aanrader.

An
10 April 2026

Heerlijk gegeten. Was goed warm en het eten kwam op de afgesproken tijd

Remco
7 April 2026

Snel bezorgd vriendelijke bezorger lekker eten. De volgende keer als ik weer in Den Bosch ben wordt er weer besteld bij jullie

Van der Heijden
4 April 2026

Randen mogen wat knapperiger dus wat langer in de oven verder zeer smaakvolle pizza

NH
28 März 2026

Lekker, snel en goed warm. Top!

Davis
7 März 2026

Lekkerste shoarma van Den Bosch! Heerlijk gegeten zoals altijd.

Joop van Steenpaal
25 Februar 2026

Het was heerlijk, en op goede temperatuur en levering binnen half uurtje

Es
25 Februar 2026

het komt nog weinig voor dat ik eten bestel en dat het gewoon nog heet is als het hier aankomt. de bezorging was ook heel snel, en het eten was ook echt heel lekker ook belangrijk natuurlijk echt toppers😁😁👌🏽👌🏽

Van gelder
22 Februar 2026

Hele goede service bedankt

Bart
21 Februar 2026
V.
16 Februar 2026

Sneller bezorgd dan verwacht. Eten is heerlijk, friet was wat zacht van de verdamping in de afgesloten bak maar smaakte prima!

Bart
13 Februar 2026
John
9 Januar 2026

Echt een aanrader op elk punt.

Sherien
28 Dezember 2025
R
23 Dezember 2025

Pizza was half verbrand en was koud

Momo
22 Dezember 2025
D
20 Dezember 2025
Rood
14 Dezember 2025
Nadia
26 November 2025

Altijd lekker eten voor een schappelijke prijs.

Shahab
12 November 2025

Geweldige pizza! Echt complimenten, communicatie was goed.

Redouan
25 Oktober 2025

Too man dank je wel! Eten was lekker en buik is vol. Meer dan tevreden!

Meulesteen.
1 Oktober 2025

Het is super lekker. Top 👍🏻👍🏻👍🏻👊🏻

jeannette
17 September 2025

de kapsalons zijn heel goed...veel kip of vlees...heerlijk

M
31 August 2025
Anoniem
26 August 2025

Was heerlijjk

Usty
6 Juli 2025

Drinken vergeten mee te bezorgen…

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

ras
6 Juli 2025

Goed gevulde pizza's, zeer lekker van smaak geen verbrande onderkant. Vriendelijk bezorger, zo hoort het jongens dik tevreden...

Nadia
29 Juni 2025
N
25 Mai 2025

Altijd lekker en warm eten snelle bezorging .

S
10 Mai 2025
Amy
25 April 2025

Heerlijk echt geen betere pizza pollo te verkrijgen en ook de kipshoarma schotel was echt perfect!! Alleen jammer dat jullie niet bij ons bezorgen in Vlijmen anders komen we nog vaker eten bij jullie!!

V D
12 April 2025

Superlekker gegeten en snoeper bezorgd dan verwacht. Qua kwaliteit geen 5 sterren omdat er een klein stukje plastic in de Turkse pizza zat. Gelukkig op tijd gezien en eruit gehaald. Alles was wel heel lekker en verder zag het er goed uit.

Marjan Van der Elst
9 März 2025

Snel, warm en lekker eten!

Lia Boen
1 März 2025

Nou duurde best lang toen ze er eindelijk waren bleek dat ze inplaats huis no 157 waren ze naar huisno 15 was verkeerd door gegeven en de pizza was beetje afgekoeld en dat we persee voor 25€ moesten bestellen verder was het goed hoor!

Harry
23 Februar 2025

2x kipfilet speciaal besteld deze waren heerlijk incl 2 zelf gemaakte Marrokkaanse broodjes

Stefan
16 Februar 2025
Zaneta
16 Februar 2025