Beoordelingen van Restaurant Pizzeria Orient Den Bosch
Recente recensies
Jolanda Heuverling
Ik vond het vandaag wat minder. Het leek of de bestelling snel gemaakt was Pizza was slecht belegd. Er zat nog geen halve paprika op en ook super weinig champignons.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Mike
Niet naar mijn bezorgtijd gekeken. Waardoor ze 30 min te vroeg waren. Daarna op de juiste tijd de pizza gebracht maar kreeg ik een harde/droge pizza, dit was dus de pizza die een half uur te vroeg al geleverd was. Helaas hebben ze deze gewoon voor de 2e keer in de oven gegooid en geen nieuwe gemaakt.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Gerrit Kruis
Goede pizza veel smakelijke ingrediƫnten. Op tijd bezorgd door een vriendelijke jongen
J Gilhuys
De eerste keer toen ik de nieuwe site gebruikte duurde het meer dan een uur voor mijn bestelling aankwam. Maar ik ga er vanuit fat dit keam omdat het toen "spitsuur" was. Laatst weer besteld op een minder druk tijdstip en dit beviel heel goed. Heerlijke pizza perfecte kwaliteit afgeleverd en netjes binnen de tijd.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Bart
Super pizza zoals altijd
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Moundir
Top.
Ellen Floor
Joop
Het was lekker de garnalen en de schotel kebab.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
De Bie
Lekkere pizzaās gegeten en op tijd bezorgd
Piet
Top
Yvonne
Kotplot
Yvonne
John
Altijd tevreden, super restaurant:-) Echt een aanrader.
An
Heerlijk gegeten. Was goed warm en het eten kwam op de afgesproken tijd
Remco
Snel bezorgd vriendelijke bezorger lekker eten. De volgende keer als ik weer in Den Bosch ben wordt er weer besteld bij jullie
Van der Heijden
Randen mogen wat knapperiger dus wat langer in de oven verder zeer smaakvolle pizza
NH
Lekker, snel en goed warm. Top!
Davis
Lekkerste shoarma van Den Bosch! Heerlijk gegeten zoals altijd.
Joop van Steenpaal
Het was heerlijk, en op goede temperatuur en levering binnen half uurtje
Es
het komt nog weinig voor dat ik eten bestel en dat het gewoon nog heet is als het hier aankomt. de bezorging was ook heel snel, en het eten was ook echt heel lekker ook belangrijk natuurlijk echt toppersšššš½šš½
Van gelder
Hele goede service bedankt
Bart
V.
Sneller bezorgd dan verwacht. Eten is heerlijk, friet was wat zacht van de verdamping in de afgesloten bak maar smaakte prima!
Bart
John
Echt een aanrader op elk punt.
Sherien
R
Pizza was half verbrand en was koud
Momo
D
Rood
Nadia
Altijd lekker eten voor een schappelijke prijs.
Shahab
Geweldige pizza! Echt complimenten, communicatie was goed.
Redouan
Too man dank je wel! Eten was lekker en buik is vol. Meer dan tevreden!
Meulesteen.
Het is super lekker. Top šš»šš»šš»šš»
jeannette
de kapsalons zijn heel goed...veel kip of vlees...heerlijk
M
Anoniem
Was heerlijjk
Usty
Drinken vergeten mee te bezorgenā¦
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
ras
Goed gevulde pizza's, zeer lekker van smaak geen verbrande onderkant. Vriendelijk bezorger, zo hoort het jongens dik tevreden...
Nadia
N
Altijd lekker en warm eten snelle bezorging .
S
Amy
Heerlijk echt geen betere pizza pollo te verkrijgen en ook de kipshoarma schotel was echt perfect!! Alleen jammer dat jullie niet bij ons bezorgen in Vlijmen anders komen we nog vaker eten bij jullie!!
V D
Superlekker gegeten en snoeper bezorgd dan verwacht. Qua kwaliteit geen 5 sterren omdat er een klein stukje plastic in de Turkse pizza zat. Gelukkig op tijd gezien en eruit gehaald. Alles was wel heel lekker en verder zag het er goed uit.
Marjan Van der Elst
Snel, warm en lekker eten!
Lia Boen
Nou duurde best lang toen ze er eindelijk waren bleek dat ze inplaats huis no 157 waren ze naar huisno 15 was verkeerd door gegeven en de pizza was beetje afgekoeld en dat we persee voor 25⬠moesten bestellen verder was het goed hoor!
Harry
2x kipfilet speciaal besteld deze waren heerlijk incl 2 zelf gemaakte Marrokkaanse broodjes